Den stora dagen

Idag har jag arbetat & det har gått superduper bra måste jag säga :) Har ätit en ordentlig påsklunch med potatisgratäng med vitlökssmak & köttbullar m.m Mycket mums!!!
Efterrätten var lite påskgodis :) mycket mums :) Efter det fick vi en påskbakelse med hallon på och såklart nåra påskägg :)

Sedan kommer man hem & käkar kycklingsallad som Sandra R fick göra idag =) Hon var så duktig för sjukt gott vare! =) Sandra Häst kom över sedan och snackade lite =) myyys!

Efter mycket sväng hit å dit så gav jag å Sandra R oss av till våra grabbar =) Mycket trevligt hade vi och mycket skratt åt allt möjligt knas =)

Har just kommit hem å packat ihop kläder å sånt som vi ska ha med oss upp till Jönköping i helgen då det blir fest för hela bunten =) & Elmia såklart =) Kom just på att jag glömt packa ned min kamera... inte bra, inte bra !!

Men nu är det väl bäst att sova lite & så man orkar opp =)

Puss hej på mina bästa =) & NI vet vilka ni är =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback