Dagens bravader för den 14 april

Började med att jag å sandra häst skulle  gå å hämta sandra renen i skolan. Men det blev ändringar, men jag å sandra häst gick till banken iaf för att ta ut pengar åt mig .Men det funkade inte så bra. haha, har ju som sagt inget idkort åh inte heller uttagskort.

Sedan mötte vi upp sandra renen vid handelsbanken och sandra hästen gick in på systemet tillsammans med sin far. När jag å sandra renen står utanför å väntar ringer det okänt nummer till mig . De ringde ifrån polisen och berättade att en tjej hade hittat min plånbok & jag blev verkligen överlycklig!
Det stod just då en tant bredvid mig och skulle låsa sin cykel. Hon frågade om jag hade vunnit på lotto. Jag bara, nee, inte direkt. Åh berättade hela historien förutom de värsta detaljerna.haha.... Hon bara, skönt att det även finns ärliga människor & jag sa detsamma!

Sedan bar det av med bussen hem till mor å far för att hämta pengar och till mormor för att vara lite sällskaplig eftersom hennes tvillingsyster gick bort idag. =(
När man sitter på tågstationen ringer dom från radiotjänst och frågar om jag har tv och grejer. Men eftersom att jag inte har sjukt mkt pengar så äger jag inget sådant ^^

Kommer hem till eksjö, går till netto för att köpa ett stativ till min bärbara dator.
Den funkar suvverääänt =)
Sedan drog jag vidare hem till sandra häst där även sandra renen var.
Sedan får man ett telefonsamtal av en tranås bo, som undrar om jag har tid att spendera lite tid med hon/han.
Klart jag har tid, jag har all tid i världen.
Men tyvärr inte all tid som jag egentligen skulle vilja ha dock.

Vid 9 taget drog jag hem till mig,
skulle ladda mobilen å andra nödvändiga saker.
Men sedan tog det inte lång tid innan Sandra hästen skickade sms,
 om hon fick komma över.
Klart hon får!
Vi har suttit å snackat med lite folk på msn. Mycket trevligt må jag säga.
& lyssnat på en sjukt bra låt som min kära vän Tim har lagt upp på sin blogg.
Bloggen hittar ni här bredvid i högerspalten.
Så nu har Sandra Hästen just cyklat hem.=(

Puss&godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback