Bästa helgen!

Fredag,
vi kommer upp å stadgar oss i lägenheten. Loggar in på msn en sväng för å kika läget och samtidigt föra över lite pengar till mitt kort. Micke & jag smsar lite och han frågar om han fick komma över en sväng. & sociala som vi är Sandra R & jag då alltså. Klart han fåre! Sedan på kvällen blev det ut, vi blev först inbjudna till jocke på förfest. Mycket tuff morsa måste jag säga. =) Sedan kom vi till nåra andra pojks. Mycket trevliga dom med. Vidare in till stan, där vi gick till tusen & en natt. Mysigt ställe!

P.S. Glömde bort att vi fick mycket trevligt sällskap påvägen ned till stan av nåra örebroare =) Max, Jansson, Jocke.

Värnamo jonas hörde av sig, så passade på att träffa honom med. trevligt!! Sedan åkte vi med goa micke hem! Tack gubben att du skjutsade hem oss! & Förlåt att du fick stå å vänta lite extra.

Lördag,
vaknar runt 12  tiden, hoppar in i duschen. Försöker få upp Sandra R från sängen. Inte det lättaste ska ni veta, hon är envis hon :) Vidare upp till farmor å farfar för att få lite frukost.
Tog bussen ut till Elmia. Där träffar man bonnen själv, Elof. hehe, han är så goer så!;)
Går runt lite på Elmia, Sandra träffar nån pojk vem det nu var .. hehe. Ett riktigt kap iaf =)
Stack till mcdonalds. Klantiga jag hade ju köpt ett nytt skärp i fredags på a6. Exakt, just det jag skar mig på. Inget vidare vill jag lova.
Åker hem ordnar till oss för kvällens bravader. Då vi får ett sms av Max och blir inbjudna till deras hotell. Vi går dit och förfestar lite med dom sedan drog vi vidare ned till Tusen & en natt igen. Åh jag kan säga, är man inte sjukt trött på blondiner innan, så kan man inte kunnat bli tröttare efter en halvtimmas busstur med skrikande blondiner i en buss. Men, men... de har ju sitt liv att leva, men de är ju som sagt en sort för sig.
Väl inne på krogen så kommer jocke och vad tjejen nu hette.. Kommer ju aldrig ihåg namn tyvärr =(  Sedan kommer Anthon in full som ett svin ;P haha...
Även denna natt började gå mot sitt slut. Jag fick låna en telefon av någon trevlig pojk, min hade nämnligen dött :(  Sedan fick vi iaf skjuts hem av Jonas nr 2. Sedan var jag å Sandra sjukt kissenödiga så vi tog första bästa toalettplats.haha..Vi gick vidare upp till hotellrummet till Max & co. Där ligger dom åh sover, inte bra inte bra. haha..



P.S. Nej, vi hade inte sex med någon! Man kan faktiskt ligga i samma säng utan att behöva göka.

Dessa två bilder bjuder jag på. Just för att jag söp bort min plånbok med alla kort i.  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback