Amazing!



TIM

Du är en hur go människa som helst!
Du lyssnar om det behövs och ger bra ideér!
Åh, då ska vi definitivt ta upp din humor.
Hur skön som helst! =)

 Att du ens tog dig den tiden,
 att ta kontakt med mig igen.
Helt amaaaazing att folk kan ha en sådan sjukt vacker insida,
som du!
(Trodde inte att det fanns.)
Jag trodde verkligen att du hade glömt bort mig,
 helt å hållet.
Men där hade jag som många andra gånger,
 helt fel.
Sen får jag absolut inte glömma, smsena som du brukar skicka någon gång ibland.
& när du ringer.
Fråga hur jag mår o.s.v det betyder oerhört mycket!


Kommer aldrig glömma första gången vi sågs.
Micke & du satt i en ände av soffan,
 åh jag i den andra.
Stela som pinnar =) Minns du ?!
Åh, nu .....
JA, jag skulle kunna säga precis vad som helst till dig,
åh veta att det verkligen skulle stanna där.
Jag hoppas,
 att du känner detsamma!

Åh, jag hoppas verkligen att allting löser sig nu,
du vet vad jag menar!
&
Jag
vill
höra
lyssna
veta
ja, allt sådant där!

Du vet vart jag finns!

Godnatt min ros! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback